Felanmälan


Så här gör du för att felanmäla

  1. Logga in på Mina sidor med ditt användarnamn och lösenord. Logga in genom att klicka här.
  2. Under menyn Funktioner väljer du Felanmälan.
  3. Sedan väljer du om det är lägenheten, fordonsplatsen eller annat du vill felanmäla.
  4. Ange om huvudnyckel får användas och om du har djur.
  5. Välj vilket utrymme du vill felanmäla.
  6. I rullistorna väljer du rum och typ av skada.
  7. Klicka på Lägg till i min felanmälan.
  8. Du kan anmäla flera fel på samma gång, repetera bara från steg 5.
  9. Klicka på Skicka in min felanmälan.

När du har felanmält skickas din anmälan direkt din bovärd för vidare behandling. För att följa din felanmälan loggar du in till Mina sidor och under menyn Funktioner väljer du Felanmälan där kan du se statusen på din felanmälan om du klickar på ”+” vid statusraden.

Vi åtgärdar felet så fort som möjligt.

 

Du ska inte anmäla större, akuta skador som t.ex. stora vattenläckor eller stora avloppsstopp. Ring då istället direkt till din bovärd om det sker under dagtid, efter kl 11 ringer du vårt kundcenter 0911-22 66 00. Inträffar det under vardagar mellan 16–07.30, helgdagar eller vid andra tillfällen då vi har stängt ringer du vår fastighetsjour, Securitas, på 0911-22 66 90. Kom ihåg att uppge lägenhetsnummer, namn och adress.